Et system, der giver overblik over din forretning
Normalt har man mange programmer og systemer til at registrere tid, opgaver, tilbud, fakturaer, kunder, medarbejdere og udstyr hos kunderne, og det kan kun skabe forvirring. Med Macali-Autotask får du en brancheløsning, der fungerer og sparer dig tid. Macali-Autotask er et værktøj, som IT-leverandører bruger til at håndtere deres ansattes gøren og laden hos kunderne samt data og fakturaer.
Spar tid og ressourcer med ét samlet overblik
Synkronisér forretningen i et system
Med Macali Autotask får du og din virksomhed et komplet overblik over jeres aktiviteter i Autotask PSA – i en app, der er fuldt ud integreret med jeres MS Dynamic 365 Business Central-pakke. Kunder, ressourcer, medarbejdere og fakturaer er synkroniseret, så I hele tiden kan holde overblik.
Send fakturaer - hurtigt og nemt
Håndtér og send fakturaer til kunderne og registrér al økonomisk data i ét system. Du sparer tid og får overblik over sendte, udestående og betalte fakturaer. Alt sammen i samme system, som du har data på dine kunder, medarbejdere, tilbud og udstyr.
Hold styr på kontrakter
“Er kontraktet sendt?” – “Hvor finder jeg lige dén kontrakt?”. Med Macali Autotask-integrationen får du overblik over alle virksomhedens kontrakter. Du ser samme data overalt, så kontrakthåndtering bliver overskueligt – både for dig og for kunden.
Kom hurtigt i gang til fornuftige priser
Basic
Få en standard integration
650 DKK / pr. måned
- Synkronisering af kunder, leverandører, produkter og ressourcer
- Altid opdateret automatisk via API
- Fakturasynkronisering
- Håndterer kontrakter, eks. Block Hours
- Du kan selv frit tilpasse mange ting
Premium
Få en skræddersyet integration
1575 DKK / pr. måned
- Alle funktioner fra Basic
- To-vejs integration (under udvikling)
- Inkl. Autotask Basic
- Autotask Salgsordre til Business Central Indkøb
Et program, der samler alt i et
Gør det hele mere overskueligt ved at samle fakturering, kontrakter, timeregistrering, tilbud, kunder og medarbejdere i ét system. Det hele er fuldt ud integreret med jeres MS Dynamic 365 Business Central-pakke, så fakturering, registrering etc. hele tiden er synkroniseret. Overblikket gør det lettere at træffe beslutninger på et oplyst grundlag, og brugerfladen er intuitiv og nem at bruge.
Få komplet overblik
Med Macali Autotask får du og din virksomhed et komplet overblik over jeres aktiviteter i Autotask PSA.
Intuitivt og nemt system
Du behøver hverken ekstra uddannelse eller et kursus. App’en er nem at bruge og gør dit arbejde lettere.
En brancheløsning, der sparer alles tid
Nem fakturering og gratis online synkronisering mellem kunder, ressourcer, medarbejdere og opgaver. Macali Autotask er en brancheløsning, der virker og sparer tid for alle.
Kundecase - All Office
”Med integrationen har vi nu et komplet styringssystem, der samler tickets og faktureringer på kunder samtidig med, at vi har styr på kontrakter og et overblik over alt det, vi har lavet. Det er virkelig afgørende for os.”
– Jesper Mortensen, Teknisk Direktør
Prøv Macali-Autotask gratis i 30 dage
Er du klar til at få overblik jeres aktiviteter i Autotask PSA?
Skær ned på antallet af programmer
Har du ét program til kundehåndtering og et andet til fakturering? Måske bruger du et tredje program til medarbejderne? Med Macali-Autotask kan du håndtere alle dine ansattes registrering, kundeinfo og fakturering i ét system. Undgå dobbeltadministration mellem Autotask og Microsoft Dynamic 365 Business Central med en direkte integration, der synkroniserer data, så de altid er opdaterede.
Har du et Autotask abonnement, støtter du opsamlingen af havplast med 10 kg. om året.